loading...
Guidance for travel and import and export to Iran
mali بازدید : 183 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

حتی یک تجربه موفق برای هیچ کسب‌و‌کاری نداشته و تنها با درست کردن مجموعه آموزشی‌های بی‌کیفیت و دروغ‌های پی‌در‌پی و خرید سیو و ایمپرشن و لایک و کامنت و فالوئر فیک با فریب کاربر ناآگاه و اصطلاحا آمپولی (بزنم گنده بشم) و استفاده از دروغ‌های قشنگ داره اینجا فعالیت می‌کنه.

بعضی از کسایی که احتمالا می‌گید با همین‌پکیج‌ها پولدار شدن حتی پول آفیش فیلمبردارشون رو ندارن بدن. همه سیاه‌بازی و دروغه. یه عده هم بله خوب تونستن از فرصت استفاده کنن که اولا تعدادشون به شدت کمه نسبت به موج این‌کار، دوما همه‌جای دنیا هستن. بالاخره آدم‌های ضعیف باید یه‌جایی پولشون رو بدن به قوی‌ترها دیگه...
‌‌
تو به من واقعیت رو نگو، وقتی این واقعیت تلخه.

شما برای اینکه از پایه شروع کنید و تو اینستاگرام بتونید به درآمد برسید، نیازه که علاوه شناخت خودتون و شرایط پیرامونتون، آموزش ببینید از منابع مختلف مثل گوگل، یوتوب و تو دوره‌های آموزشی باکیفیت و واقعی شرکت کنید و در کنارش یک محقق تمام عیار باشید و البته واقع‌بین. به کسب تجربه واقعی بپردازید. امکان داره این مسیر تا چندین ماه و حتی سال برای شما هیچ درآمدی رو ایجاد نکنه و در نهایت هم موفقیت شما بسته به عوامل مختلفی باشه.

دیروز ویدیویی دیدم از یه مثلا استاد، از حجم اراجیف این آدم، حرف‌های بی‌پایه و اساس و چرندیاتی که می‌گفت و پکیج اینستاگرامی رو که در نهایت تبلیغ می‌کرد، مات و مبهوت مونده بودم و وقتی تیر خلاص رو به افکار خودم زدم که دیدم زیر پستش از طرف کاربرها واژه استاد، استاد وای چه حرفی زدین اااا نمی‌دونستیم. پکیج رو تا کی می‌تونیم بخریم موج می‌زنه.

دروغ‌های قشنگ، الگوریتم‌های من‌درآوردی و بی‌پایه، ویدیوهای بی‌سروته و بدون فکت، آموزش‌هایی با عناوین عجیب( اژدهای اینستاگرام، فروش سنگین، درآمد میلیونی درخواب و...) من اینارو نمی‌گم آگاهی بدم. ما تلاشمون رو کردیم، فحش‌هامون رو خوردیم، تهدیدامون رو شدیم و دیگه پیر این کاریم. هرکیم می‌خواد پولش رو بریزه تو جوب بریزه. به من و امثال من ربطی قطعا نداره.

فقط خواستم بگم اونایی که صف می‌کشن زیر پستای این شیادها اگر من و شما نیستیم پس کیان؟؟ :)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 509
  • بازدید کلی : 2,432